Sex, Drugs & Rock n' Roll


Nu har jag kommit hem från min skumtomte. Åkte till honom igår kväll å kom hem för några timmar sen. Det va skönt att få träffa honom igen, äntligen. 1½ vecka utan hans famn och hans förmåga att göra mig lugn som ingen annan kan är på tok för mkt. Ska träffa honom igen lördag-söndag ^^ *längtar*



Igår fick jag även träffat den omtalade Conny. Haha, han å hans tös va ett par spännande typer. Men tummen upp för dom ^^
Henke lekte affärsman och körde sin visning av luftrenaren han säljer för oss. Du är duktig på det du gör min lilla skumtomte och jag måste säga att efter att ha sett den så har jag ändrat uppfattning totalt om ditt jobb även om jag fortfarande håller fast vid att jag aldrig skulle klara det.

*SMYGREKLAM* Om det är någon som läser min blogg och som känner att dom vill ha en visning av världens coolaste luftrenare, släng in en kommentar vet jag. *SMYGREKLAM*

Sen kollade vi iaf på The Rocker. Härligt film som bör ses.

Idag har vi mest softat. Henke kom på att han ska kalla mig pygmépyssling ist för bara pyssling. *hosthost* Så jädra mkt mindre än honom är jag faktiskt inte så att jag blir en pygmé.
Jag har dessutom fått testa att skjuta med hans airsoft-vapen :P Mäkta kul ^^ Jag gillar att skjuta med en pistol så länge det är under lek och ingen kan bli allvarligt skadad. Men det ska bli kul att få bli lite mer insatt i hans hobby för jag hade nog också kunnat tycka att det är kul :P

Ser fram emot imorn som fan också ^^ För då får jag äntligen träffa the Dave igen ^^ Vi ska shoppa underkläder å byxor till mig ^^
Sen på kvällen ska jag å mamma åka å köpa mobil till mig ^^ Den jag har nu är grymt sliten efter att ha varit i min ägo i cirka 1½ år och efter att ha skickat 37 454 sms xD

Ingenting ska få förstöra mitt humör nu resten av veckan. Bara bra saker att se fram emot.
Torsdag: Träffa David <3 Massa kärlek på det.
Fredag: Börja träna igen. Ska bli så skönt att få utlopp för all negativ energi.
Lördag: Skumtomten kommer till mig <3
Söndag: Tråkigt att skumtomte åker, men om det är fint väder ska jag å Emelie ut å gå ^^
*Hoppas på fint väder* ^^

Jag kom på en sak nu när jag skrev det sista. Jag tror inte att det är någon av er som har missat det, men om det nu skulle vara så ska jag nu förtydliga en sak för er.
Skumtomten = Henke = Älskling = Min pojkvän.
Saftslampa = the Dave = David.
Tror inte det är fler jag behöver förklarar för jag använder deras riktiga namn hela tiden.

Remember:
Make love, Not war

So long *vinkvink*

Postat av: lise

heter jag detsamma:Phehe

2009-02-25 @ 18:54:04
URL: http://gullisenise.blogg.se/
Postat av: Lindsey

Haha lite sms du skickat :P

2009-02-25 @ 20:54:32
URL: http://liindseey.blogg.se/
Postat av: Henke

Du är ju bara för gó, klart jag ska sätta in dig mer i hobbyn, ska bara hitta en lämplig dag då du kan var med mig och krille "foppa" och träna. Saknar självklart dig ocksåoch jag längtar till lördag men du får påminna mig fredag kväll att ta med hårddisken. Puss hej //Henke

2009-02-26 @ 17:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark