Selfcare

Ikväll har jag tränat ett pass spinning ^^ Grymt härligt att få röra på sig igen måste jag säga ^^ Och riktigt ordentligt sedan också^^


Efter det käkade jag och sen tappade jag upp ett bad till mig själv. Drog i lite bubbel, satte fram en massa stearinljus och fixade en grymt mysig playlist att lyssna på under tiden.

Phil Collins - Against all odds (Take a look at me now)
Christina Aguilera - Beautiful
Eva Cassidy - Fields of gold    <3<3
Bryan Adams - Heaven
Michael Jackson feta Siedah - I just can't stop loving you
Whitney Huston - I will always love you
Richard Marx - Right here waiting   <3<3
Savage Garden - Truly madly deeply
Ronan Keating - When you say nothing at all
Westlife - You raise me up


Å jag, jag är "a sucker for romance"
Grymt bra låtar i övrigt, det tycker jag fast jag är metal.

Nu ska jag slänga mig i sängen och titta på film, sen blir det till att sova.

Until next time:
Make love, Not war
*vinkvink*

Postat av: Leonora

Hoppas du haft en härlig dag :)

allt väl?

2009-03-01 @ 18:36:50
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Henke

skrev inte du ett nytt inlägg igår?

2009-03-02 @ 15:51:26
Postat av: Anonym

Åååh! Blev hemskt sugen på att lyssna på against all odds nu! Fast, phil collins i all ära, jag måste säga att jag nog gillar westlife och mariah careys version bättre :P

2009-03-02 @ 21:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark