Nu har det hänt en hel del..

Den där typen jag snackade om i förra inlägget sket det sig med, men jag har hittat en annan helt underbar typ ^^
Lr ja han har ju funnit i mitt liv i över två år om man ska va helt ärlig ^^

Ibland kan inte livet vara bättre alltså. Igår va en sjukt bra dag ^^
David va underbar som vanligt och Lise (som jag för övrigt är väldigt glad jag lärt känna) va så go man bara kan vara.
Sen måste jag ju påstå att min skumtomte oxå va en ur go människa igår.. Ni är änglar <3

Imorn är det alla hjärtans dag.. *suck* tycker verkligen inte om den dagen men i år kanske det blir annorlunda.
Ska iaf fira den med David och Henke <3

Och sen har vi ju min 20-års dag förra lördagen och konserten med Marionette, Sonic Syndicate och Deathstars i tisdags som jag fortfarande lever på <3 Konserter is the shit, särskilt om man kan ta på hetingarna på scen och få autografer <3

Vi får väl se när jag orkar blogga nästa gång ^^  So long <3

Postat av: lise

Gullig du är gumman<3

2009-02-15 @ 23:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark