Join the darkside, we have cookies

Det va sömnbrist och huvudvärk som orsakade det mindre bra humöret i gårkväll.
Fortfarande huvudvärk dock men det har jag haft i 1 ½ vecka nu så jag börjar vänja mig.

Dagen ser ut såhär:
Städa, städa, städa och ja just det.. Städa..
TRÅKIGT!!!!

I kväll ska det tränas. Ska bli niceigt måste jag säga ^^
Sen när jag kmr hem ska jag tända en massa stearinljus i badrummet, leta fram mitt badskum och dumpa min rumpa i badkaret och bara ta det lugnt och låta bli att tänka på massa skit.
Lite bra musik ska nog letas fram också tror jag nog ^^

"On the seventh day, heavy metal was born"


Until next time,
Make love, Not war
*vinkvink*

Postat av: Lindsey

Bara jag som har tråkig humor kanske, men ordfrasen "dumpa min rumpa" var rätt kul XD

2009-02-27 @ 13:58:51
URL: http://liindseey.blogg.se/
Postat av: Emelie (Travkatt herself)

Det låter mys med ett bad ^^ ...

2009-02-27 @ 17:05:45
URL: http://travkatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark