Huvudvärk och nackspärr

Nu är det inte kul längre.. Har varit mer eller mindre dålig sen i tisdags å jag har ingen aning om vad det är för fel :S
Kunde inte träffa Henke igår för jag mådde för dåligt.
Man kanske borde uppsöka en doktor eller något liknande.
Aja jag har inte tid med det nu. Imorn ska jag upp tidigt som fan å ringa ner till tandregleringen i Lund för min tandställning har nu efter nästan två år bestämt att den ska bråka så en av brickorna har hoppat av så den måste limmas igen.
Sen måste jag även ringa um för jag måste förnya mina "anti-snorunge-piller" som jag så fint kallar dom. Och så ska jag göra lite annat smått å gott.
Därefter gäller det att hoppas på att tandläkaren har en tid till mig som passar ihop med att jag ska vara hos arbetsförmedlingen imorn klockan ett. Dum tid, men men jag får väl stå ut med det oxå.

I övrigt är jag lite gnällig för det va länge sedan jag fick lite kärlek irl å jag känner att jag skulle behöva det lite sådär smått faktiskt.
Men kärlek över nätet får jag iaf va mina sötnosar Emelie å Lise ^^



Emelie som gjort den åt Lise ^^ Dom är så söta ^^
Emelie är bäst för att hon alltid ställer upp för mig å Lise är det för att hon alltid lyckas få en att le.
Tycker sjukt mkt om er töser <3<3

Postat av: lise

Alltid för dig sötnosen:D

2009-02-22 @ 20:27:32
Postat av: Anonym

Har du fortfarande kvar tandställningen? Hade fått för mig att du fått ta ut den :P

2009-02-22 @ 21:17:08
Postat av: Emelie (Travkatt herself)

^^

<3

2009-02-23 @ 00:12:20
URL: http://travkatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark