Hemmafixare

Har egentligen inget vettigt att berätta men jag känner för att skriva lite  medans jag väntar på ett speciellt samtal ^^

Idag har inte varit världens bästa dag men den har varit okej ändå.
Har ju fått byggt ihop mitt cd-ställ å sorterat alla mina skivor i bokstavs ordning ^^
Kan det hända att jag är ett kontrollfreak som är lite smått pedantisk kanske *finurlig min*



Sen har jag ju faktiskt varit lite duktig på jobb-sökande fronten oxå ^^
Nu har jag sökt en hel bunt jobb ^^

Å nu känner jag för att lägga in lite söta bilder på folk som betyder ultra mkt för mig, bara för att jag är så söt å snäll :P
           

Komiskt att det blir som tripp, trapp, trull :P
Omg jag kom precis på en sak som gör det hela mkt mkt roligare..
Henke har minst bild men är 1.99 lång. Lise är 1.79, och lilla Emelie är blygsamma 1.60 :P
Så egentligen ska bilderna va tvärt om :P Shit va torr humor jag har xD

Men iaf vi måste ju klämma ur oss lite kärlek här oxå. Make love, not war you know :P
Ska träffa Henke imorn.. En vecka sedan sist.. På tok för länge sedan, ska bli skönt att få en kram eller tjugo ^^
Lise du är lika go som vanligt å du finns alltid där att prata med ^^
Och Emelie, du är en ängel som vanligt ^^ Du får ta å bestämma vad du ska göra på din födelsedag så jag kan planera in det :P

Som sagt, Make love, not war *vinkvink*
 

Postat av: lise

naww gumman love love

2009-02-20 @ 21:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark