Att vara eller inte vara....

.... det är frågan.
Är jag kär eller är jag inte. Vill jag va med honom eller inte?
Jag vet ärligt talat inte nu när jag börjar detta inlägg.
Han är en underbar kille men är han killen för mig..
Jag är så osäker på mig själv, varför skulle han vilja ha en tjej som mig? En tjej som är sjukt dåligt självförtroende, inte kan lita på folk och som får ångest-attacker. =/
Dessutom är jag en metal-brud och han är "vanlig". Eller ja vanlig är ett jädrigt överskattat ord. Han är inte det minsta vanlig, han är lite bättre än alla andra. Men samtidigt kan jag inte låta bli att undra om han kmr kunna hålla sig till mig. kmr jag räcka åt honom, kmr jag kunna hålla honom nöjd. Jag har tusen frågor i skallen men jag vågar inte fråga honom. Egentligen kan jag inte göra annat än att vänta och se vad som händer, men ärligt talat det skrämmer skiten ur mig. Verkligen.
Jag har verkligen inte haft tur med killar och jag är väl orolig att det ska skita sig igen. Jag vill inte att det ska skita sig den här gången. Men passar vi verkligen ihop!? Vi kan knappt föra en konversaton över msn, men på telefon eller i verkligheten kan vi snacka på som fan. Så varför går det inte på msn då =/

Men ändå kan jag inte låta bli att tänka på honom.

Bra saker om hans yttre:
*Jätte söt.
*Underbart lång. Hela 23 cm längre än mig.
*Alldeles lagom "storlek" och då menar jag på hela kroppen, inte något annat. *ler*
*Ett leende som gör en helt knäsvag.

Bra saker med hans inre:
*Han får mig att skratta.
*Han bryr sig om mig och låter mig gråta precis så mkt jag behöver och tröstar mig alltid och får mig att må bra igen.
*Han får mig att känna mig trygg.
*Han går att prata med. Jag har aldirg träffat en pojke innan som det är så lätt att prata om saker med. Inte över msn men annars.

Och det är i stort sätt omöjligt att vara sur, arg eller besviken på honom.
Man kan inte låta bli att le när man läser en sådan här sak:
" jag vet inte, ska lägga mig ner och se lite film nu men du får ha det bra så hörs vi imorrn älskling, btw har sattt upp din lapp på väggen ovanför skärmen så att jag alltid kan läsa den".

Lise, du vet vad "lappen" är för något, men för er som läser allt det jag har fått ut mig och inte har en aning.
"Lappen" är ett försök från min sida att berätta lite för honom hur jag känner för honom. Ett litet "kärleksbrev" (kan vi kalla det) som han fick på alla hjärtans dag.


Själv fick jag tre röda rosor av honom, och medans jag skriver detta sitter jag å ler.

Jag har under tiden jag skrivit detta insett en sak..
Jag är kär *ler och rodnar*.
Pysslingen <3 Skumtomten.





















 

Postat av: Emelie

Vänta ett slag och se hur det går först innan du slänger ur dig en massa tankar som kanske bara kommer upp pga att du är så rädd för att du skall ha otur igen. Du känner ju faktiskt honom här väldigt bra redan, och ni har varit tillsammans förut. Vänta ett tag och se efter om känslorna dyker upp när du har lugnat ner dig. Gör de inte det så aja... Då är det bara till att bestämma sig för att vara tillsammans med en god kompis utan att vara kär eller att gå vidare. Men ta den sorgen sen, när du har provat och känt efter lite.





Och btw :P... Du berättade om den här bloggen på både bdb och msn när du skapade den ;) ... Du har hela tiden stått länkad på min blogg :P... Så att folk vet nog om att din blogg finns du ;)

2009-02-16 @ 02:47:22
URL: http://travkatt.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vänta ett slag och se hur det går först innan du slänger ur dig en massa tankar som kanske bara kommer upp pga att du är så rädd för att du skall ha otur igen. Du känner ju faktiskt honom här väldigt bra redan, och ni har varit tillsammans förut. Vänta ett tag och se efter om känslorna dyker upp när du har lugnat ner dig. Gör de inte det så aja... Då är det bara till att bestämma sig för att vara tillsammans med en god kompis utan att vara kär eller att gå vidare. Men ta den sorgen sen, när du har provat och känt efter lite.





Och btw :P... Du berättade om den här bloggen på både bdb och msn när du skapade den ;) ... Du har hela tiden stått länkad på min blogg :P... Så att folk vet nog om att din blogg finns du ;)

2009-02-16 @ 02:47:49
URL: http://travkatt.blogg.se/
Postat av: Lindsey

Jag tänkte på lite fel sak när det stod "rätt storlek" Haha! Snuskiga jag :P



Låter verkligen som du är kär :) Kul för dig!

2009-02-16 @ 22:56:03
URL: http://liindseey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark